dinsdag 30 september 2008

WOW ik ben er weer!




Vandaag ontmoette ik Janelle aka Chanel/Nelleke/Nelly/Nel online ze is ook onlangs een vintage winkel online begonnen die ze zelf heeft gebouwd veni vidi vintage, ze vertelde me dat ze mijn blog zo leuk vond en dat motiveerde me om gewoon even tijd te maken dus ik beloof nu regelmatiger te posten!

Waar zijn we nu...

Ik ben druk bezig met het openen van een nieuwe winkel in het Oude Noorden van op Zwaanshals 333 in Rotterdam. Momenteel zijn sterke mannen van 2 panden 1 aan het maken dus daar is het wachten even op.

Ik ga daar kleding verkopen, waaronder vintage, super mooie schoenen allemaal hoog, hoog en hoger hihi. Verder natuurlijk tasjes, accesoires en wat helemaal te gek is lingerie. Ik ga twee merken verkopen waaronder What Katie Did.
De meeste van jullie kennen dit wel van eerdere posts!

Ik zag ook op hun website dat ze een nieuwe collectie hebben gemaakt die genaamd 'Glamour'. Weer super sexy hier wat kiekjes. Je kan dus wachten tot half november of nu online vast je slag slaan en vertrouw me als ik zeg dat het allemaal even mooi is!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Ik kom dan zeker een keertje lingerieshoppen! Succes met je nieuwe winkel!
Zucht, ik wou dat ik wat beter met hakken overweg kon gaan. Zoek al eeuwen mooie vrouwelijke 'herenschoenen' in maatje 39..

Anoniem zei

Je hebt zo'n leuk blog! Jammer dat er niet wat vaker iets op komt. Ik heb even gekeken op die lingeriesite (van dat merk wat je gaat verkopen), en ik hoop dat je winkel snel open gaat, want ik wil héél graag lingerie shoppen, haha! Ik heb al heel lang een dagje Rotterdam in de planning staan, ook door je shoptips in het AD.