woensdag 12 december 2007

Recycle


Ik ben gek op recyclen ook al moet ik bekennen dat ik er niet op alle vlakken altijd even goed in ben. Ik ben natuurlijk gek op vintage kleding maar sommige mensen denken nog veel verder en maken een heel label uit hergebruikte artikelen. Zo heb je Katrine Kaye die leuke tasjes, portemoneetjes etc maakt, ook vond ik Master Peace Design op Ebay die grappige buttons maakt van vintage stoffen/zakdoeken. Gisteren vond ik op de markt een hele mooie jaren 70 stof die ik heb meegenomen. De laatste tijd heb ik zin om kleding te maken met mijn moeder dus die kan nog goed van pas komen. Het enige beter dan een echte vintage jurk is een jurk gemaakt van vintage materiaal:) In Melbourne heb ik wel eens een tasje gekocht dat gemaakt was uit oude Kimono stoffen. Hier is een site die dat ook verkoopt, misschien kan het als inspiratie dienen..hihi. En nog een site die mooie retro vintage stoffen verkoopt ook leuk. Nou ja in ieder geval veel plezier met recyclen!

Geen opmerkingen: