dinsdag 19 mei 2009

Grote opruiming...super prijzen vanaf donderdag!

Lekker niets te doen op Hemelvaartsdag... aanstaande donderdag, vrijdag en zaterdag ruim ik op! Volgende week gaat er een kleine verbouwing plaatsvinden in de winkel en daar heb ik ruimte voor nodig...na deze week zal er nog meer vintage dan ooit te koop zijn bij 100% Polyester op de Zwaanshals!
In de SALE zijn Jurkjes vanaf 5 euro, topjes 3 euro en rokjes ook vanaf 5 euro!!!!!
De SALE is donderdag 12:00 - 17:00, vrijdag en zaterdag van 11:00 - 17:00 en vrijdagavond blijf ik open tot 20:00.
Echt weggeef prijzen dus zorg dat je er op tijd bij bent. De SALE is in de galerie MOOSE naast 100% Polyester, maar zoals de meeste al weten kan je binnendoor doorlopen.
Hopelijk zie ik je deze week in mijn shoppie!

100% Polyester/MOOSE
Zwaanshals 333c
3035 KK Rotterdam
http://www.shopvintage.nl/

Geen opmerkingen: