woensdag 24 juni 2009

some crazy cool auctions

Ik ben een echte Ebay surfer en koper. Soms kan je de beste dingen vinden op Ebay voor super weinig geld. Ik ben bij al mijn koopjes zelden tot nooit teleurgesteld geweest, gewoon even de moeite nemen om te meten en alleen kopen bij kopers met veel positieve feedback en dan kan het bijna niet misgaan. Hier zijn wat van mijn persoonlijke favoriete veilingen van deze week.


gaaf deze jurk met een zebra..zo super 70's dat staat me voor geen meter maar ik ben er desondanks toch gek op:)


Prachtige petticoat, deze soort zijn vaak ook niet te stijf, waardoor het allemaal wat mooier valt. Nieuwe zijn vaak van hard tule of kant gemaakt en dat is echt te...

Lovespyvintage is 1 van mijn favoriete vintage verkopers op Ebay. Super aparte vintage , helaas zit ze al enige tijd op vintage en dus veel klanten en hogere prijzen, maar wel leuk om te kijken.




Als laatste voor vandaag The Robot Parade, super schattige jurkjes en veel saloir en 60's stijl en daar hou ik natuurlijk helemaal van...

Geen opmerkingen: