zaterdag 22 september 2007

Ebay Freak

Ik ben een echte E-Bay freak. Niets te marktplaats dat is op het gebied van kleding alleen maar rommel. Ik kies Ebay. Ik zal je ook laten zien waarom. Dit zijn namelijk mijn favoriete winkels op Ebay. Voor de beste jaren 50 en 60 kleding ga ik naar Timeless Vixen. Deze site wordt gehost vanuit Los Angeles California waar ze toegang heeft tot de beste jaren 50 vintage. Daarnaast shop ik vaak bij een meisje in Australie die een shop runt die Vintage Glamour Pussy heet. Ook super mooie dingen en een mix van jaren 50 t/m 80. Het goede is dat kopen in de Australische dollar voor ons relatief vaak goedkoop uitvalt. 1$ is namelijk maar 0.65 eurocent. Voor leuke minijurkjes en jaren 80 kleding kijk ik vaak ook bij een meisje uit California die een winkel heeft onder de naam The Grove. Ook leuk en soms kan je hier voor weinig hele leuke dingen kopen. Je zit met Ebay natuurlijk altijd vast aan de verzendkosten maar bij deze verkopers is het bijna altijd de moeite waard. Let wel op bieden op Ebay is kopen! :)

1 opmerking:

Unknown zei

Ik heb inmiddels een superleuke jas gekocht bij Timeless Vixen
Deze:http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEBTOX:IT&item=300165507187&_trksid=p3984.cTODAY.m238.lVI
Ik hoop dat ie past, hij is wel een beetje erg smal bij de heupen, haha.

En een andere jas, die ik eerst bij Timeless Vixen spotte, en toen voor 1 derde bij iemand anders scoorde, omdat het gewoon heel lelijk werd gepresenteerd:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEBTOX:IT&item=260175489951&_trksid=p3984.cTODAY.m238.lVI
Nogmaals iets waarvan ik hoop dat hij past... Eng is dat toch!

Bedankt voor de tip iig :)