vrijdag 1 augustus 2008

De trouwklokken luiden!






Mijn vriendin Elise gaat over twee maanden trouwen met (wat ze nu ziet als)de liefde van haar leven. Deel tussen haakjes = sarcasme voortkomend uit eigen poging...hihi
In ieder geval het is super leuk om met haar te kijken naar jurken ook al zal ik haar nooit in een vintage of vintage inspired creatie krijgen. Ze heeft echter wel haar oog op een aantal andere modellen die ook fanastisch mooi zullen staan. Omdat ik natuurlijk helemaal in de trouwvibe ben (even voor de duidelijkheid voor haar en alleen voor haar) heb ik wat vintage trouwfoto's opgezocht. Leuk toch:)
De bovenste foto is van Marilyn Monroe die met haar eerste grote liefde trouwt...ach deze man was uitgezocht door haar tante, mooie oplossing voor een meid die eigenlijk niemand had om voor haar te zorgen...tja dat was nog eens een andere tijd.
Natuurlijk herkennen jullie op de tweede foto de schitterende Grace Kelly. Hierna kennen we niemand meer maar het zijn stuk voor stuk plaatjes:)
zie ook eerdere post van mij hier en hier

Geen opmerkingen: