zondag 12 april 2009

Vinties: The transition is almost complete

De overgang naar de nieuwe domein en tenaamstelling "Vinties" is zowat afgerond. En ik moet zeggen dat ik erg blij ben dat het zover is want het kostte toch meer energie dan ik had verwacht. Maar de site is weer fully functional en met nog wat kleine aanpassingen zal het dan eindelijk voltooid zijn!

Wat is er eigenlijk veranderd? Even een kleine overview:
-Voortaan is Veni Vidi Vintage uiteraard bereikbaar via de url www.vinties.nl
De oude url blijft ook van kracht, maar die is nu een redirect naar de nieuwe.
-Er worden binnen Nederland geen portokosten meer berekend tijdens checkout; dus heel overzichtelijk en snel afrekenen.
-De tenaamstelling van onze betaalgegevens is aangepast.
-Er staat nu een leuke (al zeg ik het zelf :) mini magazine op de site.
Hierin vindt je info en tips over hand made en vintage fashion, Hollywood movies/bombshells, eye candy pix en meer gerelateerde onderwerpen. De mini magazine vereist wel het gebruik van javascript in je browser.

En nu er weer wat rust in de tent is kan ik mij weer lekker concentreren op minder technische zaken, zoals bloggen en dergelijke.
Aan alle vinties een vrolijk pasen toegewenst en... hopelijk snel tot ziens in de e-boutique!

Love,
Chanel

Geen opmerkingen: