woensdag 1 april 2009

Zonnig op de Zwaanshals!

Gerda bij Lily Scarlet Zwaanshals nr 325-329



ik bij mijn winkeltje 100% Polyester Zwaanhals 333a-c


Sinds een paar weken heb ik een nieuwe buurvrouw gekregen op de Zwaanshals. Ik heb eerder op dit blog verteld over haar webshop Lily Scarlet maar die is nu uitgebreid met een hele leuke winkel/studio. Je kan alles van haar website kopen of bestellen maar ook nog kraaltjes, sieraden, tasjes en zelfs een beetje vintage. Samen vormen we een klein paradijsje voor de liefhebber van jaren 40, 50, 60 en 70 spulletjes...ook al zeggen we het zelf:)
Het is heerlijk zonnig dus de deuren staan open...hopelijk tot snel op de zonnige Zwaanshals!

7 opmerkingen:

www.lilyscarlet.com zei

Ziet er leuk uit! bedankt.
alleen het nummer van m'n winkel is:325-329
liefs,
Gerda

Bella Fleur zei

ja natuurlijk stom van me:)

Unknown zei

Ik vind het veel te duur, voor wat ze aanbieden. Ik ken betere vintage (online) winkels, die mooiere dingen aanbieden voor veel minder geld.

Sorry, maar dat is mijn mening.

Sam zei

Oh, je winkeltje ziet er erg leuk uit! Iets waar ik zo zou binnen lopen

Bella Fleur zei

bedankt Sam enne je bent welkom hoor:)

Bella Fleur zei

enne prips..lang leve de concurrentie zou ik maar zeggen, ieder haar keus voor favoriete winkeltjes:)

marmelindela zei

Ik schaam me een beetje dat ik als Rotterdamse vintageliefhebster nog nooit ben langsgeweest... Ik kom binnenkort langs om mijn salaris er doorheen te jagen.