donderdag 6 november 2008

Sailor away!

Eerst even een kleine frustratie...wat is het met webshops die meer verkocht hebben staan dan nieuwe produkten! Ik denk ik ga eens wat surfen door een aantal webshops en elke keer verbaas ik me er weer over dat webshops al hun verkochte artikelen laten staan. Misschien 1 of 2 is leuk, maar als je halve webshop op verkocht staat voel je je als koper toch wel een beetje geïriteerd. Misschien is het de bedoeling dat het andersom werkt en dat je denkt wat een super winkel hier is alles wat tof is al verkocht, misschien moet ik vaker komen, maar bij mij werkt dat het in ieder geval omgekeerd!
Ok frustratie eruit nu de orde van de dag:
Yes ik ben super into die sailor look die je nu overal ziet. Natuurlijk is de pin-up look volop sailor dus daar is altijd wel iets te vinden. Hier een aantal goed tips!



super mooie jurk van Bettie Page clothing


Jawel...natuurlijk ook bijpassende lingerie van Lucy B


Stop Staring heeft altijd iets voor elke gelegenheid!


kostuumpje voor een spannend nachtje zelfs dan ben je een sailor girl:)


schattig strikje


Ook Poppie doet mee aan sailor look met dit leuke minijurkje...

Geen opmerkingen: