vrijdag 14 november 2008

A 'Too Funky' fashion moment

De aller tofste modevideoclips waren die uit de jaren 90 met George Michael, waarin de echte supermodellen zaten en rondingen nog helemaal in waren. Eerst had je 'Freedom' en vervolgens 'Too Funky'. 'Too Funky' was een modeshows met kleding en modellen van die periode. Natuurlijk was voor iedereen de absolute showstopper het Thierry Mugler Harley Motorcylce corset. Tot mijn verbazing zag ik op een ander modeblog een post staan en natuurlijk kon ik het niet laten om hier ook even aan mee te doen. Beyonce op de cover van haar nieuwe nog te lanceren album met dit corset aan en dit is de foto:


En dit was de modeshow en de videoclip:





Of dit lekker zit is een tweede, maar het zit in mijn absolute top tien van gaafste mode items aller tijden! Het broekje en de super toffe laarsjes zou ik ook beide wel willen hebben. Misschien moeten we binnenkort eens een top twintig maken van mode items aller tijden...mmmhh even over nadenken:)

met dan aan http://www.shrimptoncouture.blogspot.com/

Geen opmerkingen: