zondag 26 april 2009

De zoektocht naar de beste bikini

Ik ga morgen lekker een hele week naar Spanje. Ik ben een jaar niet weggeweest dus je kan wel zeggen dat ik er aan toe ben. Natuurlijk moest er een nieuwe bikini komen om deze acht dagen mee door te komen. Tijdens mijn zoektocht kwam ik een aantal leuke tips tegen...ook al heb ik mijn bikini uiteindelijk door mijn moeder laten maken van een oud vintage patroon:)
Ik ben er dus even een weekje tussenuit...tot snel!

kersenbikini van Babygirlboutique

yes! van babygirlboutique
matrozen badpak bij very cherry Super jaren 40 badpak wow! Van Glamoursurf

prima ballerina badpak:) ook van glamoursurf

Jantzen badpak (over Jantzen doe ik binnenkort ook een post)

Leuk! lekker appeltje van retrodress

polkadotjes zijn altijd leuk:) ook van retrodress

Geen opmerkingen: