vrijdag 10 april 2009

Een groot geheim...

Ik heb aan twee jaar een groot geheim. Ik draag af en toe fantastische jurken (ook al zeg ik het zelf) die als gegoten zittten. Ze zijn allemaal in vintage stijl en niemand anders heeft ze. Mijn grote geheim is dus Oriental Treasure die bijna alles voor je kan maken. Dus vintage tijdschriften uit de kast, opsturen en drie weken later ligt je op maat gemaakte jurkje op de mat. Ik heb ook wel eens een misser gehad, maar in vergelijking met wat allemaal wel goed is gegaan kan ik Cynthia alleen maar aanraden! Hieronder zie je slechts een klein deel van wat ze in ieder geval kan maken, maar ze staat ook wel open voor een bestelling van iets waar jij mee aankomt.



3 opmerkingen:

Marmelindela zei

Wouw, die jurken zien er geweldig uit. Heb je ook een foto van je eigen jurken? Ik ben al heel lang op zoek naar een sailordress, met zo'n superkraag. Als je zelf een beetje handig bent, staan er in de Knip van deze maand twee hele leuke patronen voor vintagelook jurken. (o.a. deze pencildress waar ik geen beter plaatje van heb kunnen vinden http://www.knipmode.nl/NR/rdonlyres/04669659-7817-4DA2-B347-0D0E2AF46633/0/brideflight.jpg). En ook nog een leuke hele wijde swingdress die ik volgende week met mijn oma ga proberen te maken. Bedankt voor de tip.

Bella Fleur zei

ik heb geen foto's, maar ik zal van de week wat foto's maken, misschien leuk item de kast van fleur hihi

Miriam zei

Ik wilde ook al lang zo'n sailor girl jurk en heb je tip gebruikt om er 1 te laten maken (stukken goedkoper als bij Very Cherry!) en het resultaat is super!!!

Bedankt voor het delen van je geheim, ga er zeker vaker gebruik van maken!