dinsdag 8 april 2008

retro lingerie top 5



Als je net als mij denkt dan ben je gek van de vintage look, maar niet altijd van de geurtjes of het idee dat erachter hangt. Het dragen van een tweedehands jurk (soms zelfs derderhand) vind ik fantastisch, zelfs romantisch. Het dragen van een tweedehands slipje daarentegen, daar heb ik niets mee. Gelukkig zijn er een paar mensen op de markt die zich bekommeren om mensen die zijn zoals ik en ons helpen met de look maar niet the feel:) Het is tijd voor de top 5. Wat grappig is dat de nummers 2 t/m 5 allemaal leuke dingen doen, maar er is niemand zoals de nummer 1 op de lijst What Katie Did. Ik kan er ook niet over ophouden, maar dit is boven alles het allerbeste retro ondergoed merk wat ik ken! De nummer 5 is goed omdat je hier verschillende merken kan kopen en hele toffe slipjes!
1) whatkatiedid.com
2) Lucy B
3) Leg Avenue
4) Mint Siren
5) Babygirl Boutique
Ik hoor het graag als er nog andere tips zijn, maar dat is de top 5 van wat ik ken!

Geen opmerkingen: